Indywidualne konsultacje
dla dedykowanych rozwiązań

Definiowanie potrzeb Klienta oraz precyzyjne dobranie produktów

service1

Konsultacje Techniczne

Świadczymy profesjonalne konsultacje techniczne. Nasi wysoko wykwalifikowani doradcy pomogą Ci zidentyfikować Twoje potrzeby i opracować najbardziej optymalny scenariusz monitorowania infrastruktury Twojej sieci.

Dedykowane Wsparcie Techniczne

Nasza usługa wsparcia technicznego daje możliwość natychmiastowej reakcji w sytuacjach krytycznych. Posiadamy swój własny system ticketowy, który pozwala stworzyć zapytania techniczne bezpośrednio ze strony internetowej. Dodatkowo, w przypadku wybrania pełnego rozwiązania dla monitoringu, bazy danych, systemów operacyjnych oraz wirtualizacji, Klienci otrzymują jeden system zgłoszeniowy dla każdego problemu technicznego.
it_support_small
1940_slinky

Godziny Inżynierskie

Jedną z najbardziej elastycznych usług są godziny inżynierskie, które pozwalają na uzyskanie przez Klientów dedykowanego czasu certyfikowanego technika. Polecamy ten rodzaj usługi w sytuacji dodatkowych pytań technicznych oraz wątpliwości, które mogą powstać podczas użytkowania oprogramowania.

Proof-Of-Concept Standard

Stworzenie dokumentacji w oparciu o warunki zgłoszenia

Proof-Of-Concept Silver

Stworzenie dokumentacji w oparciu o warunki zgłoszenia
Wdrożenie i weryfikacja na miejscu u Klienta

Proof-Of-Concept Gold

Stworzenie dokumentacji w oparciu o warunki zgłoszenia
Programowanie skryptowe dla aplikacji
Wdrożenie i weryfikacja na miejscu u Klienta

Dzięki usłudze Proof-Of-Concept, Klient otrzymuje dedykowane rozwiązanie dla złożonej prośby. Dzięki naszemu doświadczeniu, możemy użyć wszystkich dostępnych narzędzi oprogramowania, w celu stworzenia idealnego wyniku.

gears_60